Subvencions

Kit Digital

És una iniciativa del Govern d’Espanya, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles en el mercat per a aconseguir un avanç significatiu en el nivell de maduresa digital.

Lloc web i Presència
en Internet

Import del servei

De 3.000 a 20.000€

Gestió de
processos

Import del servei

De 10.000€ a 50.000€

Serveis d'oficina virtual

Import del servei

Preu per usuari: De 250 a 450€ per usuari.
(Mínim 1000€)

BI i analítica

Import del servei

De 4.000€ a 30.000€

Ciberseguretat

Import del servei

De 3.000€ a 12.000€

Som agents digitalitzadors acreditats del KIT DIGITAL.

Aquest programa és finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.

El programa Kit Digital s’emmarca en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, l’agenda Espanya Digital 2025 i el Pla de Digitalització de Pimes 2021-2025.
Triï les solucions digitalitzadores del Kit Digital que millor s’adaptin a les necessitats del seu negoci.
Si necessita suport en el procés pot omplir la següent enquesta i li contactarem aviat per resoldre els seus dubtes.

image

Solucions de digitalització que milloren la interacció amb el client

El principal objectiu d’aquesta categoria és que puguis tenir una pàgina web per a donar-te visibilitat en internet.
Dins de les principals funcionalitats i serveis que s’ofereixen estan:

Domini

Hosting

Disseny de la pàgina web
Web responsive

Posicionament
bàsic en
internet

Accessibilitat

Autogestionable
Optimització de la presència en cercadors (SEU bàsic)

El principal objectiu d’aquesta categoria és implantar en la teva empresa solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els teus treballadors.
Dins de les principals funcionalitats i serveis que s’ofereixen estan:

Col·laboració en
equips de treball

Emmagatzemar i
compartir arxius

Compatibilitat amb
dispositius mòbils
Calendari
i agenda

Solucions de digitalització per 
processos interns de l’empresa

L’objectiu d’aquesta categoria és possibilitar-te l’explotació de dades de la teva empresa per la millora del procés de presa de decisions.
Dins de les principals funcionalitats que s’ofereixen estan

Integració de
dades amb altres
bases de dades

Emmagatzematge
de dades

Exportació
de dades
Creació de panells
de dades estructurades
i visuals

Les solucions que oferim en la solució de BI i analítica són:

Implantació d’un quadre de comandaments amb PBI

Implantació del mòdul BI Operacional

El principal objectiu d’aquesta categoria és digitalitzar i/o automatitzar processos del teu negoci, relacionats amb els aspectes operatius o productius.
Dins de les principals funcionalitats que s’ofereixen estan:

Digitalització i/o
automatització de
processos i fluxos de treball

Actualitzable

Escalable
Compliment
Integració
amb diverses
plataformes

Les solucions que oferim en la solució de gestió de processos són:

Implantació del mòdul de control d’operacions en planta

Integració d’un Innobox per a la captació de dades i enviament al ERP

L’objectiu d’aquesta solució és proporcionar seguretat bàsica i avançada per als dispositius dels teus empleats.
Dins de les principals funcionalitats i serveis que s’ofereixen estan:

Antimalware

Antispyware

Correu segur
Navegació segura

Anàlisi i detecció
d’amenaces

Monitoratge
de la xarxa

Configuració inicial i
actualitzacions
Requisits especials
de formació

Manteniment i suport tècnic

La solució inclou un servei de suport per qualsevol incidència que puguis tenir, amb un termini de resolució de menys de 24 hores. L’Agent digitalitzador que hagis seleccionat podrà realitzar el manteniment i suport de manera remota i, addicionalment, disposaràs d’un telèfon d’atenció i una adreça de correu, on podràs realitzar qualsevol consulta.

Formació

La solució inclou una formació perquè puguis adquirir coneixements suficients que li permetran el seu ús inicial i posterior gestió, especialment en matèria de compliment normatiu.

Fases de la provisió

La provisió de la solució es durà a terme en dues fases, en els terminis i amb el reconeixement d’execució compromesa que es defineix a continuació:

Fase 1: Execució compromesa al 70%.

Fase 2: Execució compromesa al 30%

1ª Convocatòria - Requisits

Ser una petita empresa, microempresa o autònom.

Estar al corrent de les obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social.

No superar el
límit d'ajudes
minimis (de
petita quantia).

No tenir
consideració
d'empresa
en crisi.

Fer el test de Diagnòstic Digital per identificar els bons més adequats.

Complir els límits financers i efectius que defineixen les categories d'empreses.

Estar en situació d'alta i tenir l'antiguitat mínima que s'estableix per convocatòria.

No estar subjecta a una ordre de recuperació pendent de la Unió Europea.

La seva empresa pertany al sector industrial?

Innova IT és consultor acreditat, per això li oferim no sols l’acompanyament en el procés de sol·licitud del Kit Digital, sinó també, solucions industrials a les necessitats que té la seva empresa.

GMAO

Solucions de manteniment,
modulars i adaptades
al 100% a les necessitats
dels nostres clients.

MES

Solucions intel·ligents
per la gestió de la
producció, adaptades a qualsevol
tipus d’empresa.

Planificador POLCA

Software planificador
que aconsegueix
reduir els temps
de producció.

Analytics &
Machine learning

Detecció i optimització de fonts
de dades al llarg de
la cadena d’informació.

Automatització
Industrial

Serveis a mida
segons necessitats
del mercat.

IIoT

Desenvolupem
solucions I
IoT a mida
per diferents 
tipologies
de clients.